Popis nabízené služby
Na všechny dodávky zboží, výrobků a služeb Vám můžeme poskytnout náhradní plnění ve smyslu ustanovení zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti. Další informace…
Nabídka našich služeb
- Aktivní prodej zboží, služby či nabídka schůzek
- Aktualizace databáze
- Informační sdělení zákazníkům
- Průzkumy trhu a mínění o schůzkách
- Průzkumy veřejného mínění
- Potvrzování účasti
- Kontroly zaměstnanců
- Upomínky, telef. vymáhání pohledávek
Příklady služeb
Mystery Calls:
Telefonicky zjišťujeme kvalitu poskytovaných služeb. Operátor vystupuje v roli fiktivního klienta a drží se striktně předepsaného scénáře. Vyhodnocení hovorů provádí zadavatel.
Dotazníkové akce a průzkum trhu:
Slouží ke sběru informací, které se týkají různých oblastí. Výstupy slouží většinou jako podklad pro další marketingové zacílení firmy a hrají důležitou roli v následné obchodní strategii. Dotazníkové akce a průzkumy trhu probíhají formou volných nebo uzavřených odpovědí tázaného na položené cílené dotazy v předem připraveném dotazníku. Probíhají anonymně. V případě dlouhých dotazníků je důležité motivovat klienta k odpovědím a otázky nepokládat jen formou výslechu. Na začátku má být klient seznámen s dobou, kterou vyplněním dotazníku stráví.
Vymáhání pohledávek:
Využívá se především v bankovním a finančním sektoru. Pro vymáhání pohledávek většinou vyčleňujeme samostatné oddělení se specialisty v tomto oboru. Důležitá je sebejistota, stručnost a údernost projevu.
Welcome Calls:
Přivítací hovor pro nového zákazníka. Pomáhá vytvářet pozitivní vztah mezi klientem a firmou. Úvod vždy patří poděkování klientovi za využívání služby (produktu), pak následuje stručné seznámení s nejdůležitějšími body budoucí spolupráce. Ukončení hovoru musí vyznít tak, že klient se cítí být důležitým a pokládá sluchátko s pocitem, že se za jakékoli situace může na firmu s důvěrou obrátit.
Follow-up hovory:
Dle našeho názoru jsou vhodné jen pro určité segmenty trhu. Slouží k zjišťování spokojenosti klienta při využívání služeb a zároveň získání informací, které poslouží pro případnou následnou nabídku nebo předcházení stížnostem v případě klientovy nespokojenosti.
- Informační linky 24 hod. denně o Vašich výrobcích, službách
- Zákaznický servis
- Příjem objednávek
- Plánování schůzek
- Obsluha hovorů – kvůli reklamacím
- Koordinace pro centrum s obchodními zástupci
- Hlasové služby
- Zpracování nadbytečných hovorů
- Přijímání hovorů i mimo určené hodiny
Příklady služeb
Zákaznické informační linky:
Mezi bezesporu nejvýznamnější a v dnešní době nepostradatelné služby našim zákazníkům patří infolinky (zákaznické informační linky), které jsou tu kdykoliv si Váš zákazník přeje a potřebuje dostat žádané informace nebo vyřídit požadavek.
Objednávkové linky:
Chcete mít jistotu, že Vaši zákazníci mají všechny možnosti k nákupu Vašich výrobků či služeb? Pokud ano, je tu pro Vás naše služba přímého prodeje po telefonu, která patří k nejjednodušším způsobům nákupu vyhledávaným zákazníky.
Rezervační služby:
Ať už se jedná o rezervaci míst na konferenci, seminář, schůzku nebo prezentaci, nabízíme naše rezervační služby k organizaci Vašich závazků.
Automatický hlasový systém:
Služba automatického hlasového systému je jednoduše využitelná pro každého, kdo chce svým zákazníkům sdělit po vybrání specifické volby předpřipravenou informaci. V praxi je toto řešení využíváno například k drobným platbám, rezervacím nebo průzkumům.
- Aktualizace interní, externí databáze
- Tvorba databáze
- Poskytování databáze základního a rozšířeného upřesnění k dané klientele
- Shromažďování dat
- Digitalizace dokumentace
- Archivace dokumentů do elektronické podoby
- Databáze B2B – segmentace dle:
- právní formy
- činnosti – NACE
- kategorie počtu pracovníků
- druhu vlastnictví
- výše ročního obratu
- okresu sídla firmy
- velikosti obce
- data vzniku ekonomického subjektu
- Databáze B2C (koncových zákazníků):
- rodina a příslušníci
- informace jestli v dané rodině jsou statutární osoby (jednatelé, předsedové představenstva, atd.)
- věkovou kategorii
- telefonní kontakt – pevná i mobilní čísla
- vlastnictví nemovitosti:
- rodinný dům
- byt
- bytový dům
- více nemovitostí
- informace o případné zástavě nemovitosti nebo exekuci
- omezení (např. věcné břemeno)
- připojení na UPC
- souřadnice objektu jak v JTSK, tak i v GPS (WGS84)
- připojení na elektřinu
- typ přípojky na plyn
- připojení vodovodu
- u bytových domů i počet bytů
- počet obyvatel v obci, z toho v produktivním věku
- pošta, škola, zdravotnické zařízení, policie v náležící obci
- záliby
- příjmové skupiny
- Databáze objektů:
- způsob využití objektů
- zástavní práva
- omezení (např. věcné břemeno)
- připojení na UPC
- typ přípojky na plyn
- připojení na elektřinu
- připojení vodovodu
- objekt v společném jmění manželů
- firemní objekt
- typ stavby (rodinný dům, bytový dům, atd.)
- počet bytů v bytových domech
- počet skutečně obydlených bytů
- celkový počet vlastníků bytového domu
- souřadnice objektu v JTSK
- souřadnice objektu v GPS (WGS84)
- počet obyvatel v obci, počet obyvatel v produktivním věku
- pošty, školy, zdravotnická zařízení, policie
- autoparky
Vše je v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. a zákonem 480/2004 Sb.
Příklady služeb
Tvorba a správa věrnostních klubů:
Nejdůležitější jsou pro nás naši vlastní zákazníci. S tímto tvrzením se nedá jinak než souhlasit. Informace o nich jsou pro nás klíčové. Jaké výrobky nakupují, jak často a za kolik, to vše a mnohé další jsou důležité informace pro každého marketéra a obchodníka. Naše společnost nabízí řešení jak tyto informace dát dohromady a čerpat z nich pro další kroky ve Vašem strategickém plánování.
Kontakty
Manažer projektu
M: (+420) 603 817 527
zuzana.barinova@1sdzp.cz
Hrnčířská 761
470 01 Česká Lípa
Manažer projektu
T: (+420)
M: (+420) 739 454 954
monika.leheckova@1sdzp.cz
Hoření 3083/13
400 11 Ústí nad Labem
Ředitel pro rozvoj a strategii
Vedoucí střediska Praha
T: (+420) 415 930 463
M: (+420) 736 630 228
petra.dlabolova@1sdzp.cz
Green Park Offices
Žerotínova 32
Praha 3 – Žižkov
Co říkají naši zákazníci…
Ke stažení
Leták – služby Callcentra & Helpdesku
Zaujaly Vás naše služby?
Zaměstnání v Call centrech 1.SDZP
Domácí zázemí a profesionální přístup našich vedoucích pomáhá k výchově zkušených profesionálů, kteří jsou dobře ceněni na trhu práce.
Zároveň nabízíme a pomáháme s prací osobám se sníženou zdravotní způsobilostí.
Nabízíme práci pro studenty, OZP, OZZ a ostatní na pozici Telefonní operátor
- Práce na DPP, HPP pro studenty, OZP, OZZ a ostatní
- Získání komunikačních a prodejních dovedností
- Práce v příjemném kolektivu
- Systém benefitů
- Fixní mzdu + motivující ohodnocení
- Po absolvování 180 hodin školení a práce certifikát o absolvování kurzu
- Pro studenty potvrzení o praxi pro budoucího zaměstnavatele
- Příjemné vystupování
- Aktivní přístup k práci
- Týmového hráče
- Samostatnost a zdopovědnost
- Znalost práce na PC
- Možnost individuální domluvy na pobočce s vedoucím
- Běžná pracovní doba 8:00-13:30 nebo 13:30-19:00
- Požadujeme minimálně 12 hodin práce týdně
Co říkají naši zaměstnanci…
Zaujala Vás naše nabídka?
Kontaktujte nás nezávazně pro další informace telefonicky na 736 254 388, e-mailem naborcc@1sdzp.cz nebo přes kontaktní formulář.
Komentáře jsou uzavřeny