Popis nabízené služby
Komplexní zajištění služeb a úkolů v oblasti požární ochrany a bezpečnosti práce. Nabízíme převzetí stávající dokumentace a zajištění provozní agendy Vaší organizace v oblasti požární ochrany, bezpečnosti a hygieny práce a ochrany zdraví při práci dle aktuálních právních a technických předpisů.
Na všechny dodávky zboží, výrobků a služeb Vám můžeme poskytnout náhradní plnění ve smyslu ustanovení zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti. Další informace…
Komplexní zajištění služeb a úkolů v oblasti požární ochrany a bezpečnosti práce:
Na úseku PO se jedná zejména o úkoly vymezené § 27 a následujícími vyhl. MV ČR 246/2001 Sb. – vyhl. o požární prevenci. Jedná se mimo jiné o:
- požární řády,
- poplachové směrnice,
- evakuační plány,
- tématické plány a časové rozvrhy školení a odborných příprav,
- dokumentace o těchto školeních a odb. přípravách,
- požární knihy,
- dokumentace zdolávání požáru,
- přehled o požárně technických charakteristikách látek a materiálů,
- přehled a rozmístění požárně bezpečnostních tabulek,
- doklady prokazující dodržování technických podmínek a návodů ve vztahu k PO,
- doklady o provedených kontrolách a revizích atd.
Výkon funkce odborně způsobilých osob na úseku PO (dle § 11 Zák. o PO č. 133/1985 Sb. ve znění pozdějších předpisů) a BOZP (dle § 9 odst. 3 Zák. 309/2006 Sb.)
Stanovení kategorizací pracovišť s ohledem na jejich požární nebezpečnost a s ohledem na nebezpečnost jednotlivých prací.
Stanovení organizačních struktur zajišťování PO a BOZP v rámci Vaší organizace s vymezením:
- Odpovědnosti jednotlivých funkcionářů a pracovníků
- Stanovením úkolů a povinností pro odborné pracovníky
- Stanovení vnitřního kontrolního systému a závazných termínů kontrol
- Ustanovení odb. orgánů PO a BOZP v rámci Vaší organizace a určení jejich úkolů (odb. způsobilé osoby, preventisté, požární hlídky apod.)
- Určení způsobu provádění kontrol a revizí vyhrazených požárně bezpečnostních zařízení
- Přehled vedené základní a další dokumentace PO a BOZP včetně termínu jejich revizí
- Určení způsobu a provádění cvičných požárních poplachů a prověrek BOZP
- Způsob šetření pracovních úrazů a jejich následné vyřizování
- Rozsah a přidělování pracovních ochranných pomůcek
- Vlastní specifické podmínky Vaší organizace
Převzetí stávající dokumentace a zajištění provozní agendy Vaší organizace v oblasti požární ochrany, bezpečnosti a hygieny práce a ochrany zdraví při práci dle aktuálních právních a technických předpisů:
Na úseku BOZP vyhodnocení rizik jednotlivých pracovišť, seznam potřebných ochranných pomůcek, vedení evidence pracovních úrazů a jejich následné řešení, záznamy o projednání pracovních úrazů ve vedení vaší organizace, přehled pracovišť dle hygienických zátěžových limitů, provozně bezpečnostní předpis pro provozování vlastních dopravních prostředků, přehled o rozmístění, kontrolách a revizích vyhrazených bezpečnostních zařízení (plynové, tlakové, zdvihací, elektro apod.)
- Zpracování, vedení a kontrola základní a další dokumentace v rámci Vaší organizace.
- Provádění školení a odborných příprav ve stanovených termínech zvláště vedoucích pracovníků, preventistů, požárních hlídek, zajišťování školení obsluh vyhrazených technických zařízení.
- Provádění pravidelných kontrol včetně zápisů do požárních knih event. zpracování zpráv o stavu BOZP.
- Zajišťování základních úkolů na úseku hygieny práce.
- Spolupráce s orgány HZS ČR, Inspekce práce, služkami IZS a Krajské hygienické stanice.
- Spolupráce při zajišťování úkolů na úseku ochrany obyvatelstva a krizového plánování s orgány státní správy a samosprávy.
Odborná způsobilost
Úkoly odborně způsobilých osob na úseku PO a BOZP jsou plněny našimi vlastními odborně způsobilými pracovníky, kteří jsou nositeli osvědčení vydaných MV ČR – GŘ HZS resp. akreditovanou organizací pro oblast BOZP. Tyto odborně způsobilé osoby jsou zapsány jako zodpovědné osoby v Koncesní listině 1. SDZP družstva vedené na Živnostenském úřadě v Děčíně.
Komplexní řešení formou outsourcingu
Pro větší organizace nabízíme výhodné řešení zabezpečení úkolů a činností v rámci PO a BOZP formou outsourcingu a zřízení chráněného pracoviště pro osobu se zdravotním postižením (funkce administrativniho pracovníka a tzv. preventivy), která je zaměstnancem 1. SDZP a výkon expertních činností je zajištěn našimi zodpovědnými osobami s nejvyšší možnou kvalifikací.
Zaujaly Vás naše služby?
Kontaktujte nás nezávazně pro další informace…
Komentáře jsou uzavřeny