Již od roku 2006 máme zavedený systém řízení kvality (QMS), aktuálně jsme držiteli certifikátu systému řízení kvality dle normy ISO 9001:2018. Doklad o certifikaci předložíme na vyžádání.
Systém QMS nám pomáhá především:
- ve zlepšení přístupu k zákazníkovi,
- stabilizaci a zlepšování dosahované kvalitativní úrovně v čase i sortimentu výrobků a služeb,
- v řízeném ovlivňování trendů a úrovní v kvalitě výrobků a služeb a s tím souvisejících nákladů,
- ve zlepšení komunikace a vztahů uvnitř společnosti, navázání partnerských vztahů se zákazníky i dodavateli.
Hlavní zásady normy ISO 9001:2018
- Orientace na zákazníka
- Princip “vůdcovství” vedoucích pracovníků
- Procesní přístup
- Systémový přístup k vedení
- Neustálé zlepšování
- Rozhodování na základě věcných informací
- Budování vzájemně prospěšných vztahů mezi dodavatelem a zákazníkem
Komentáře jsou uzavřeny